Owocna posługa wśród młodzieży. Czyli jak towarzyszyć młodym?

Nasze Wydawnictwo
37
PLN
Owocna posługa wśród młodzieży. Czyli jak towarzyszyć młodym?
Owocna o młodzieży.png
  • promocja
  • nowość
in_stock
Dostępność
duża ilość
Wysyłka w
Wysyłka po 3 czerwca
Zyskujesz 3 pkt [?]
Cena: 37,00 zł 42,00 zł
Cena netto: 35,24 zł
szt
Ocena:
(Ilość ocen: 0)
Kod produktu:

9788363739256

Producent:
Przystanek Jezus

Nowość z serii Nowej Ewangelizacji - tym razem o młodych

Książkę można zamawiać w przedsprzedaży i cenie promocyjnej do dnia premiery: 1.06.2017 r. 

 

Niewielu dorosłych podejmuje refleksję nad owocną obecnością w życiu młodzieży. Obecnością, która kształtowałaby postawę ucznia-misjonarza opartą na Ewangelii. Z jednej strony wyzwaniem jest fakt, że młodzi są krytyczni, nie znoszą hipokryzji i oceniają wszystko pod kontem „czy to działa”. To wyznacza pewną specyfikę nawiązywania relacji, która może się udać wyłącznie na drodze opartej na przyjaźni. Z drugiej jednak strony doświadczamy braku wzorców, przykładów owocnej posługi.

Niniejsza pozycja wydawnicza od dłuższego czasu była oczekiwana na polskim rynku. Wnosi ona odważne i bogate doświadczenie wielu zespołów pracowników młodzieżowych, opisane w konsekwentnej metodyce postępowania, sprawdzone na przestrzeni lat. Ta książka daje odpowiedź na pytanie, jak towarzyszyć młodym w sposób inteligentny, twórczy, odpowiedzialny i sensowny.

ks. Artur Godnarski

sekretarz Zespołu KEP ds. Nowej Ewangelizacji

Duszpasterz Wspólnoty św. Tymoteusza

 -----------

Dziękuję Bogu za Jima Burnsa i Mike’a DeVriesa! Owocna posługa wśródmłodzieży dosłownie pęka w szwach od skutecznych narzędzi do posługidla młodzieży. Gorąco polecam tę książkę każdemu, kto choćby rozważapodjęcie tej posługi!

Josh McDowell,

Josh McDowell Ministry

 -----------

Jeżeli chcesz mieć znaczący i trwały wpływ na życie współczesnych młodychludzi, przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej wszystkiego, co powinieneświedzieć, żeby pozostawić trwały obraz Jezusa Chrystusa w ich życiu.

Denny Rydberg,

dyrektor Young Life

 -----------

Owocna posługa wśród młodzieży opiera się na zasadach, z których wielki pożytek wyniesie wielu animatorów młodzieży posługujących w różnych kulturach i warunkach. Akcentowana w niej relacyjna posługa dla młodzieży to podstawa, na której doświadczeni posługujący budują owocne dzieła. Polecam osobom posługującym na całym świecie. Polecam ją zwłaszcza tobie!

Paul Borthwick, były Przewodniczący The World Evangelical Fellowship Youth Commission, autor Feeding Your Forgotten Soul: Spiritual Growth for Youth Workers

 

 -----------

Owocna posługa wśród młodzieży służy za podręcznik posługującym młodzieży od ponad dekady. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto posługę dla młodzieży traktuje poważnie.

Tony Campolo, Profesor Emeritus Wydziału Socjologii na Eastern University, St. David’s, Pensylwania

 -----------

Owocna posługa wśród młodzieży to najbardziej obszerny, praktyczny i sprawdzony przewodnik po posłudze dla młodzieży. To klasyk zasługujący na to, żeby być kamieniem węgielnym biblioteczki każdego posługującego dla młodzieży.

Paul Fleischman, Network of Youth Ministries, dyrektor

 -----------

Jim Burns porusza praktycznie wszystkie aspekty posługi dla młodzieży. Osoby stawiające pierwsze kroki w posłudze dla młodzieży będą musiały stawić czoła wyzwaniu, jakim jest waga myślenia przez pryzmat zadań, które należy wykonać, a weterani – wyzwaniu, jakim jest przypomnienie o zaniedbanych obszarach posługi będących źródłem konfliktów i rozczarowania.

Jay Kesler, były rektor Taylor University, Upland, Indiana

 -----------

Niniejszy wszechstronny zarys zdrowej posługi dla młodzieży to perła wśród materiałów szkoleniowych dla duszpasterzy młodzieży, osób zaangażowanych w posługę dla młodzieży we wspólnotach oraz wolontariuszy pracujących w różnych organizacjach chrześcijańskich, którzy chcą docierać do młodych na sposoby charakteryzujące się autentycznością, chrystocentrycznością oraz adekwatnością. Jeśli możesz sobie pozwolić tylko na jedną książkę o posłudze dla młodzieży, kup Owocną posługę wśród młodzieży.

Jennifer Morgan, starszy dyrektor posługi dla młodzieży kampusowej, Youth for Christ, USA

 -----------

W Owocnej posłudze wśród młodzieży Jim Burns i Mike DeVries dzielą się aktualną, praktyczną i sprawdzoną wiedzą z nami wszystkimi, którzy posługujemy młodym ludziom. To książka, której osoba posługująca, chcąca się uczyć, nie zostawi na półce. Miej ją pod ręką, bo często będziesz do niej zaglądać.

Walt Mueller, dyrektor Center for Parent/Youth Understanding, autor Understanding Today’s Youth Culture

 -----------

Owocna posługa wśród młodzieży skojarzyła mi się z czerwoną chromowaną rozkładaną skrzynią na narzędzia z 64 szufladkami. Pełny zestaw! Oddany posługujący/rzemieślnik znajdzie w niej wszystkie narzędzia niezbędne do efektywnej posługi dla młodych ludzi i ich rodzin.

Tim Smith, założyciel i dyrektor Life Skills for American Families, autor The Seven Cries of Today’s Teens


 

Spis treści

 

Opinie o Owocnej posłudze wśród młodzieży.................................................................1

Dedykacja .................................................................................................................7

Przedmowa do wydania polskiego................................................................................19

Przedmowa ...............................................................................................................25

Wstęp i podziękowania Jima........................................................................................27

Podziękowania Mike’a..................................................................................................29

CZĘŚĆ I • FUNDAMENT – FILARY POSŁUGI...................................................................31

1. Czym jest relacyjna posługa dla młodzieży?...............................................33

posługa wcielająca.........................................................................................34

posługa zespołowa..................................................................................35

wzór do naśladowania.............................................................................36

bezwarunkowa miłość.............................................................................37

dostarczanie pokarmu..............................................................................38

wchodzenie na ich teren..........................................................................38

spędzanie czasu z młodymi......................................................................40

docieranie do młodych...................................................................................41

2. Przygotowanie do relacyjnej posługi dla młodzieży..................................43

równowaga duchowa.....................................................................................44

równowaga w rodzinie...................................................................................45

równowaga w relacjach..................................................................................47

równowaga emocjonalna...............................................................................47

równowaga fizyczna.......................................................................................48

równowaga w przywództwie..........................................................................49

planowanie..............................................................................................49

szkolenie i doskonalenie...........................................................................49

zarządzanie.............................................................................................51

3. Zrozumieć współczesną młodzież................................................................53

rewolucja zmian.............................................................................................54

rewolucja rodzinna..................................................................................55

rewolucja seksualna.................................................................................57

rewolucja medialna..................................................................................58

rewolucja technologiczna.........................................................................59

dokonywanie zmian........................................................................................61

4. Jak stworzyć trwałą posługę........................................................................63

akceptacja......................................................................................................63

afirmacja........................................................................................................64

uwaga............................................................................................................65

wzorce...........................................................................................................66

nadzieja i uzdrowienie....................................................................................66

odpowiedzialność...........................................................................................68

wspólnota......................................................................................................69

autentyczne spotkania z Bogiem.....................................................................69

wyzwania duchowe........................................................................................70

5. Rozwój nastolatków......................................................................................73

rozwój fizyczny: ciało w trakcie budowy..........................................................74

rozwój społeczny: „wszyscy tak robią”............................................................75

rozwój emocjonalny: rollercoaster skrajności...................................................77

rozwój intelektualny: odkrywanie umysłu........................................................78

rozwój duchowy: „kim jest Bóg i jakie miejsce

powinien zajmować w moim życiu?”..............................................................79

prowadź młodych do wiary przeżywanej w konkretnym doświadczeniu....80

pomagaj młodym uczyć się wcielać wiarę.................................................81

pomagaj młodym rozwijać ich zainteresowania duchowe.........................81

6. Posługa oparta na rodzinie...........................................................................83

potrzeby.........................................................................................................85

informowanie rodziców i rodzin...............................................................85

wsparcie i otucha.....................................................................................86

formacja..................................................................................................86

ewangelizacja..........................................................................................87

plan ...............................................................................................................87

spotykajcie się z rodzinami waszych młodych...........................................88

nauczajcie o wadze i pierwszeństwie rodziny............................................88

rodzice nie są doskonali...........................................................................88

komunikacja ma kluczowe znaczenie.......................................................89

to Bóg dał nam naszych rodziców............................................................89

powinniśmy szanować naszych rodziców i być im posłuszni.....................89

zachęcajcie rodziny do wspólnego spędzania czasu..................................90

twoja własna rodzina.....................................................................................91

jak radzić sobie ze zmęczeniem................................................................92

budowanie relacji....................................................................................93

wieczór randkowy....................................................................................93

właściwy rytm..........................................................................................93

pozytywny przykład.................................................................................93

telefony i e-maile.....................................................................................94

wspólne wzrastanie duchowe..................................................................94

podtrzymywanie płomienia......................................................................95

CZĘŚĆ II • STRUKTURA – STRATEGIE DLA POSŁUGI......................................................... 97

7. Ewangelizacja relacyjna: docieranie do pokolenia w potrzebie.................99

troska jako ewangelizacja.............................................................................101

ewangelizacja oparta na przyjaźni.................................................................102

ewangelizacja oparta na pracy kontaktowej..................................................103

ewangelizacja w dalszej formacji...................................................................104

przeprowadzaj indywidualne rozmowy przynajmniej dwa razy do roku...104

gromadźcie informacje o odwiedzających..............................................105

skontaktuj się z odwiedzającymi w ciągu tygodnia.................................106

kształtuj młodych pod kątem docierania do rówieśników.......................106

ewangelizacja przez inicjatywy......................................................................107

ewangelizacja przez posługę na kampusie..............................................109

8. Budowanie wspólnoty poprzez małe grupy.............................................113

socjalizacja religijna......................................................................................114

budowanie wspólnoty w grupie młodzieżowej..............................................115

małe grupy...................................................................................................116

cel małych grup............................................................................................118

TR = Trwałe Relacje...............................................................................118

O = Odpowiedzialność..........................................................................118

S = Słowo Boże.....................................................................................119

KA = Konstruktywna Afirmacja..............................................................119

„dziesięć przykazań” dynamicznych małych grup..........................................119

1. będziesz zadawał dynamiczne pytania...............................................120

2. będziesz pamiętał, że wszystko zależy od atmosfery...........................120

3. nie będziesz dyktatorem....................................................................120

4. nie będziesz zapełniał każdej chwili mówieniem.................................120

5. będziesz autentyczny i otwarty...........................................................120

6. będziesz prowadził do konfrontacji....................................................121

7. będziesz znał Pismo Święte i z niego korzystał....................................121

8. będziesz wyczulony na okoliczności...................................................121

9. będziesz słuchał dwukrotnie częściej niż mówił..................................121

10. będziesz duchowym przewodnikiem grupy......................................122

9. Młodzi uczniowie Jezusa: jak ich zaangażować.......................................123

zmiana postawy na zaangażowaną...............................................................123

bycie nauczycielem................................................................................124

bycie formatorem..................................................................................124

bycie wzorem........................................................................................126

posługa skoncentrowana na osobie..............................................................127

bądź przyjacielem..................................................................................128

bądź duchowym przewodnikiem............................................................128

bądź doradcą........................................................................................129

bądź mentorem.....................................................................................130

jak wprowadzać to w życie...........................................................................130

małe jest dobre......................................................................................131

10. Uwielbienie: spotkanie z żywym Bogiem................................................133

znaczenie uwielbienia...................................................................................133

uwielbienie pomaga nam zrozumieć charakter Boga..............................134

uwielbienie jest czynną odpowiedzią na Boga........................................135

uwielbienie buduje wspólnotę................................................................136

przemieniająca moc uwielbienia.............................................................136

wezwanie do uwielbienia..............................................................................137

odrobina kreatywności..................................................................................139

11. Obozy i rekolekcje wyjazdowe.................................................................141

wpływ duchowy...........................................................................................141

wytyczne......................................................................................................144

wyznaczcie cele.....................................................................................144

przygotuj schemat.................................................................................144

zadbaj o profesjonalizm w promowaniu.................................................145

sprawdź obiekt......................................................................................145

pamiętaj o odpowiednim ubezpieczeniu................................................146

zadbaj o odpowiednie przygotowanie liderów.......................................146

oceniaj i podsumowuj............................................................................147

zorganizuj spotkanie dla uczestników....................................................148

12. Kształtowanie młodych liderów...............................................................149

błędne wyobrażenia.....................................................................................149

grupa młodzieżowa powinna być zabawna............................................149

większe znaczy lepsze............................................................................150

najważniejsze obowiązki powinny należeć do dorosłych liderów.............151

młodzi nie są gotowi do służby w Kościele.............................................152

„jeżeli coś ma być dobrze zrobione, muszę to zrobić ja!”.......................152

pozytywna posługa rówieśnicza....................................................................153

tworzenie programu posługi rówieśniczej.....................................................155

młodzi już są posługującymi..................................................................155

naszym zadaniem jest formowanie.........................................................155

młodzi mają coś do zaoferowania..........................................................156

młodzi potrzebują konkretnej funkcji w posłudze...................................156

młodzi potrzebują swobody w dziele posługi.........................................157

jak stworzyć posługę rówieśniczą..................................................................158

jak tworzyć grupy posługi.............................................................................159

13. Misje i służba.............................................................................................161

prawdziwe wezwanie...................................................................................161

wrażliwość na potrzeby w naszym otoczeniu.........................................162

widzieć twarz Jezusa w twarzach potrzebujących...................................162

rób wszystko, żeby oddziaływać na życie innych ludzi.............................162

buduj wizję globalną..............................................................................163

zerwanie z dwutorową teologią....................................................................163

uświadamianie.......................................................................................164

stawianie jednego kroku naraz...............................................................165

brudzenie rąk i otwieranie oczu..............................................................165

przygotowanie młodzieży do posługi.....................................................166

zgłębiajcie słowo Boże...........................................................................166

módlcie się............................................................................................166

jednoczcie się jako zespół posługujących................................................167

poznajcie kulturę, w której będziecie posługiwać....................................167

misje i projekty posługi – strategia działania..................................................168

regularnie nauczaj o misjach i służbie.....................................................168

mało znaczy lepiej.................................................................................168

uzyskaj wsparcie liderów i przywódców wspólnoty.................................168

zadbaj o odpowiednie sfinansowanie wyjazdu.......................................168

buduj tradycję........................................................................................169

zachęcaj dorosłych do udziału w wyjazdach...........................................169

odwiedź miejsce posługi przed wyjazdem..............................................169

podsumowujcie każdy dzień posługi......................................................169

zrób podsumowanie po powrocie z wyjazdu..........................................170

daj młodym możliwość podzielenia się swoimi doświadczeniami............170

14. Jak stworzyć dynamiczny zespół wolontariuszy....................................171

różnorodność — niedoceniany potencjał......................................................173

wizja i plan...................................................................................................174

rekrutacja.....................................................................................................174

określ swoje potrzeby – lista funkcji i obowiązków..................................174

poproś o listę potencjalnych wolontariuszy.............................................175

poproś młodych, żeby pozyskali wolontariuszy ......................................175

niech obecni wolontariusze pozyskują nowych.......................................175

przyjrzyj się istniejącym programom i inicjatywom..................................176

szukaj poza wspólnotą...........................................................................176

opracuj proces stopniowego wdrażania wolontariuszy...........................176

przygotuj się na odmowę.......................................................................177

duchowy i osobowy rozwój wolontariuszy....................................................177

dbaj o rozwój duchowy.........................................................................177

buduj wspólnotę....................................................................................178

spędzajcie wspólnie czas........................................................................178

zatroszcz się o współodpowiedzialność i mentorów...............................179

stwarzaj okazje do wzrostu....................................................................179

przygotowywanie do posługi........................................................................180

wyprzedzaj swój zespół..........................................................................181

korzystaj z pomocy specjalistów.............................................................181

korzystaj z różnych materiałów..............................................................181

bierz udział w konferencjach i seminariach.............................................182

każdemu spotkaniu nadaj konkretny cel.................................................182

uzdalnianie do posługi..................................................................................183

style przewodzenia: zarząd czy dział sprzedaży?...........................................183

15. Jak stworzyć program posługi stażystów...............................................187

kluczowa funkcja opiekuna...........................................................................188

mierzenie efektywności..........................................................................188

spotkania ze stażystami..........................................................................190

ewaluacja..............................................................................................191

właściwe przygotowywanie....................................................................191

troska o rozwój duchowy.......................................................................191

pierwszy krok: „dział sprzedaży”...................................................................192

trwałe wsparcie jest ważne....................................................................193

16. Jak pozyskać wsparcie u stałych posługujących i liderów wspólnoty....195

pole bitwy czy odskocznia?...........................................................................195

spójrz w lustro.......................................................................................196

podejmij inicjatywę................................................................................196

wyartykułuj niewyrażone oczekiwania....................................................198

zatroszcz się o listy obowiązków i o regularne spotkania ewaluacyjne.....199

zaangażuj w posługę liderów wspólnoty................................................201

przekazuj rzeczowe informacje...............................................................202

przesiewaj krytykę..................................................................................203

czynniki warte rozważenia przed podjęciem pracy.........................................203

zakres obowiązków...............................................................................204

wynagrodzenie i świadczenia.................................................................204

wsparcie i rozwój zawodowy.................................................................204

inne zagadnienia...................................................................................204

sugestie.................................................................................................205

17. Twój budżet i ty.........................................................................................207

co ja tu w ogóle robię?!...............................................................................207

zapoznaj się z historią planów budżetowych..........................................208

planuj z wyprzedzeniem........................................................................208

poszukaj alternatywnych sposobów finansowania..................................208

wyznacz priorytety na bieżący rok i na przyszłość...................................209

bądź odpowiedzialnym realistą..............................................................209

przedstaw swoją wizję i budżet..............................................................209

bądź na bieżąco z wydatkami................................................................210

a co ze zbiórkami?........................................................................................210

miej plan...............................................................................................210

miej cel..................................................................................................211

zaangażuj innych...................................................................................212

a co z osobistymi finansami?........................................................................212

stwórz osobisty budżet..........................................................................212

unikaj długów........................................................................................213

mów otwarcie o swoich oczekiwaniach i frustracjach.............................213

rozmawiaj o swoich potrzebach z liderami wspólnoty............................213

poproś wspólnotę o pokrywanie uzasadnionych wydatków....................214

składanie datków uczyń sprawą priorytetową.........................................214

znajdź doświadczonego doradcę podatkowego.....................................215

oszczędzaj i inwestuj mądrze.................................................................215

CZĘŚĆ III • PROGRAMY – ISKRA KREATYWNOŚCI W POSŁUDZE..................................217

18. Zasady strategicznego tworzenia programów.......................................219

twórz programy w konkretnym celu..............................................................219

znaj swoich odbiorców.................................................................................221

znaj swoje możliwości..................................................................................222

planuj z wyprzedzeniem...............................................................................223

planowanie programu...........................................................................223

planowanie inicjatyw.............................................................................224

pamiętaj, że otoczenie to podstawa..............................................................225

poświęć czas na ewaluację............................................................................226

19. Kreatywne nauczanie – aby nigdy nie zapomnieli.................................229

korzystaj z mapy...........................................................................................229

poznaj podstawy efektywnej komunikacji......................................................230

bądź w stałym kontakcie z Jezusem........................................................230

głoś w interesujący sposób.....................................................................231

ukazuj praktyczne zastosowanie.............................................................231

znaj swoich słuchaczy............................................................................231

bierz pod uwagę różne style uczenia się.................................................232

oblicz koszty bycia kreatywnym.....................................................................233

kreatywność wymaga czasu spędzonego w samotności..........................234

kreatywność wymaga konfrontacji.........................................................234

kreatywność wymaga ryzyka..................................................................235

kreatywność wymaga profesjonalizmu...................................................235

kreatywność może być niebezpieczna....................................................236

połącz wszystko w jedną całość....................................................................236

zadbaj o właściwą postawę....................................................................237

ułóż plan nauczania...............................................................................238

poszukuj nowych treści.................................................................................239

czerp inspirację ze swoich doświadczeń życiowych.................................239

czerp inspirację z modlitwy słowem Bożym............................................239

korzystaj z opracowań...........................................................................240

słuchaj młodzieży..................................................................................240

czytaj książki dla młodzieży....................................................................240

ucz się od dobrych mówców..................................................................240

20. Pomysły na kreatywną komunikację.......................................................241

młodzi ludzie uczą się najlepiej na podstawie doświadczenia........................241

młodzi ludzie uczą się najlepiej, gdy odkrywają coś sami...............................241

młodzi uczą się najlepiej, gdy mogą udzielać odpowiedzi..............................242

strategie kreatywnej komunikacji..................................................................242

doświadczenia – momenty, które można wykorzystać w nauczaniu........242

ważne doświadczenia............................................................................242

spotkania w terenie...............................................................................243

bieżące wydarzenia................................................................................244

budowanie napięcia – postępowanie zgodne z wiarą.............................244

studia przypadków................................................................................244

gry i zabawy..........................................................................................245

opowieści i przykłady – zapomniana sztuka............................................245

przykłady z własnego życia....................................................................245

historie/świadectwa młodzieży...............................................................246

uniwersalne przykłady i historie..............................................................246

lekcje poglądowe – widzieć znaczy uwierzyć..........................................247

ekspresja kreatywna – światło, kamera, akcja!........................................247

formy teatralne......................................................................................247

formy muzyczne....................................................................................248

inne formy ekspresji...............................................................................248

media – włącz i obserwuj.......................................................................249

filmy......................................................................................................249

muzyka..................................................................................................249

prasa.....................................................................................................249

telewizja................................................................................................250

indukcyjne studium biblijne – odkryj to sam!..........................................250

21. Jak nauczać o seksie i o seksualności......................................................251

dlaczego powinniśmy mówić o seksualności?................................................252

młodzi żyją w kulturze zdominowanej przez seks...................................253

seks jest dla młodych tajemniczy............................................................253

młodzi otrzymują sprzeczne komunikaty................................................253

młodzi potrzebują pomocy w pogodzeniu swojej seksualności z ich

relacją z Bogiem....................................................................................254

rodzice potrzebują pomocy wspólnoty...................................................254

jak powinniśmy nauczać o seksualności?.......................................................254

na podstawie Biblii.................................................................................255

przez rozmowę......................................................................................256

koncentrując się na relacjach..................................................................256

podkreślając szacunek............................................................................257

afirmując wybór.....................................................................................257

budując świadomość alternatywnych opcji.............................................258

koncentrując się na wartościach.............................................................259

jak nauczać o seksualności – kilka pomysłów.................................................259

możliwie najczęściej angażuj rodziców...................................................259

korzystaj z potencjału świadectw młodzieży...........................................260

spotykaj się z osobami zajmującymi się edukacją zdrowotną/seksualną...260

wykorz

Dane techniczne

Autor Jim Burns
Tytuł oryginalny Uncommon Youth Ministry
Tłumaczenie Krzysztof Zabawa
Seria Seria Nowej Ewangelizacji
Rok wydania 2017
Słowa kluczowe Młodzi, ewangelizacja, młodzież, duszpasterstwo, ewangelizacja młodzieży, duszpasterstwo młodzieży, towarzyszenie
Stron 334
Oprawa miękka/broszurowa
Format 160x230 mm

Produkty powiązane

Odbudowana. Czyli jak przebudzić wiernych, dotrzeć do zagubionych Odbudowana. Czyli jak przebudzić wiernych, dotrzeć do zagubionych

To wyjątkowo praktyczny przewodnik, napisany przez dwóch zwyczajnych liderów, którzy wykonali nadzwyczajną pracę. Stawiają przed nami wyzwanie, aby wyciągnąć lekcję z ich doświadczenia kształtowania zdrowej parafii, zbudowanej na fundamencie radykalnego wezwania do ewangelicznej nadziei oraz skoncentrowanej na tworzeniu uczniów i oddanej docieraniu do zagubionych. Nowa książka z serii Nowej Ewangelizacji pod patronatem Zespołu Konferencji Episkopatu Polski ds. Nowej Ewangelizacji. Bestseller w USA!

Cena: 39,00 zł

Narzędzia do Odbudowy. Czyli 75 praktycznych sposobów na lepszą parafię Narzędzia do Odbudowy. Czyli 75 praktycznych sposobów na lepszą parafię

Kontynuacja Odbudowanej! To świetny i bardzo przystępny przewodnik dla każdego, kto chce przemienić swoją wspólnotę. Zastosowanie choćby kilku pomysłów zawartych w tej książce może ogromnie pomóc w przyprowadzeniu kolejnych ludzi do Chrystusa. Odnowa Twojej parafii jest możliwa! 

Cena: 39,00 zł

Małe grupy świadome celu. Jak tworzyć zdrowe wspólnoty? Małe grupy świadome celu. Jak tworzyć zdrowe wspólnoty?

 Polecamy każdemu, kto pragnie rozwijać w ramach swojej wspólnoty zdrowe i owocne małe grupy ewangelizacyjne. Przedstawiony w książce uniwersalny proces może być zastosowany w każdej wspólnocie.

Cena: 34,00 zł

Jezus Ewangelizator. Ewangeliczny przewodnik po nowej ewangelizacji Jezus Ewangelizator. Ewangeliczny przewodnik po nowej ewangelizacji

Dostępna od 5 stycznia! Jak ewangelizować? Uczmy się od samego Mistrza! Rewelacyjna książka z serii Nowej Ewangelizacji. Autor dostarcza cenne narzędzie w dziele Nowej Ewangelizacji. 

Cena: 36,00 zł

Opinie o produkcie (0)


2016  © Katolicka księgarnia internetowa Przystanek Jezus - książki religijne i chrześcijańskie. Wszystkie prawa zastrzeżone

Loga i znaki towarowe są własnością ich poszczególnych właścicieli.


Projekt i wykonanie: marcinprojekt.com

Sklep internetowy Shoper.pl