Newsletter

Zapisz się do Newslettera i kupuj taniej! Raz na dwa tygodnie otrzymasz kupon rabatowy oraz informacje o nowościach.

Producenci

Status zamówienia

Statusy zamówienia:

Wysyłamy na Twój adres e-mail informacje o stanie zamówienia w postaci poniższych statusów:

 

Przedpłata na konto lub wpłata przez system płatności elektronicznych

  • Opłacone - przyjęto do realizacji - Otrzymaliśmy wpłatę, Twoje zamówienie jest przez nas realizowane. Ewentualnie zamawiamy produkty, których nie mamy w magazynie. Przygotowujemy przesyłkę.

 

  • Wysłane/nadane - Dziękujemy! - Jest to informacja o tym, że towar został spakowany, nadany na poczcie lub zlecony kurierowi do odbioru. Nasza praca w tym momencie jest zakończona, dalszy czas oczekiwania zależy od sprawności firmy dostarczającej.

 

  • Kompletowanie produktów - Status dla przesyłek "za pobraniem". Jest to informacja, że przynajmniej jednego produktu nie ma w magazynie i rozpoczynamy kompletowanie. Status używany sporadycznie.

 

Sytuacje wyjątkowe

  • Zamówienie wysłane częściowo - Jest to informacja o tym, że przynajmniej jeden produkt nie został dołączony do przesyłki. Jeżeli czas realizacji znacznie się wydłuża, wysyłamy dostępne produkty, aby skrócić czas oczekiwania. Brakujące produkty zostaną dosłane w późniejszym terminie, na koszt Księgarni.

 

  • Prosimy o przesłanie brakujących danych adresowych - W sytuacji, gdy brakuje potrzebnych danych adresowych np, numer domu, telefon itp.

 

  • Anulowane - brak towaru/lub rezygnacja Klienta - Na życzenie Klienta możemy anulować zamówienie i zwrócić pieniądze. Status ten pojawia się także w sytuacji, gdy w naszym magazynie oraz w magazynach naszych dostawców nie ma zamawianych produktów. Brak wpłaty w ciągu 14 dni uznajemy za rezygnację z zamówienia.

 

  • Czas realizacji zamówienia uległ wydłużeniu. Przepraszamy - Status pojawia się w sytuacji, gdy nie możemy wywiązać się z terminu zamówienia. Najczęściej spowodowane jest to dłuższym oczekiwaniem na dostawę z wydawnictwa. Jeżeli wydawnictwo dostarcza nam przesyłki z opóźnieniem, nie mamy na to wpływu. Do takiego zamówienia w ramach przeprosin dokładamy książkę gratis. Staramy się zrobić wszystko, aby nie doprowadzać do takiej sytuacji.

 

Jeżeli przez dłuższy czas nie otrzymujesz informacji o zmianie statusu, sprawdź czy nasze wiadomości nie wpadają do folderu poczty nie chcianej (SPAM) i dodaj nas do białej listy - poczty chcianej.

 


2016  © Katolicka księgarnia internetowa Przystanek Jezus - książki religijne i chrześcijańskie. Wszystkie prawa zastrzeżone

Loga i znaki towarowe są własnością ich poszczególnych właścicieli.


Projekt i wykonanie: marcinprojekt.com

Sklep internetowy Shoper.pl