Newsletter

Zapisz się do Newslettera i kupuj taniej! Raz na dwa tygodnie otrzymasz kupon rabatowy oraz informacje o nowościach.

Producenci

Reklamacje i zwroty

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów masz prawo do zwrotu zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty dostarczenia przesyłki. W księgarni Przystanek Jezus termin zwrotu wynosi 30 dni.

Zwrot jest możliwy tylko wtedy, gdy towar:

- nie nosi śladów użytkowania,
- nie był kopiowany,
- nie posiada zniszczeń,
- zostanie odpowiednio zabezpieczony przed wysyłką - koperta bąbelkowa lub karton.

  • Chęć zwrotu trzeba poprzedzić mailem z opisem co i w jakiej ilości oraz, z którego zamówienia ma być zwrócone.
  • Zwracany towar kupujący wysyła na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.
  • Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć w zależności: otrzymany paragon fiskalny lub fakturę VAT.
  • Jeżeli była wystawiona faktura odeślemy zwracającemu fakturę korygującą.
  • Zwracamy kupującemu kwotę równą cenie produktu wyszczególnionej na fakturze lub paragonie, pomniejszoną o kwotę wysyłki faktury korygującej i przelewu bankowego (1,00 zł). Zwrot nastąpi przelewem na konto wskazane przez kupującego, w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu.


 

REKLAMACJE


  1. Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie objęte są gwarancją jakości. W przypadku, gdy po otrzymaniu przesyłki kupujący stwierdzi wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może zareklamować zakupiony towar.
  2. Chęć zwrotu reklamowanego produktu trzeba poprzedzić mailem z opisem co i w jakiej ilości oraz, z którego zamówienia/faktury ma być zwrócone, i z jakiego powodu, nadajemy numer reklamacji, który należy umieścić na paczce, liście, zwroty bez takich numerów nie będą przyjmowane.
  3. Towar należy odesłać przesyłką pocztową w terminie do 14 dni od jego otrzymania. Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
  4. Do odsyłanej przesyłki należy dołączyć otrzymany paragon fiskalny lub fakturę VAT oraz pismo określające przyczynę reklamacji. Pismo to powinno zawierać również numer konta, na które mają zostać przelane zwracane pieniądze.
  5. Sklep zobowiązuje się do wymiany produktu na pełnowartościowy i zwrot kosztów poniesionych przez kupującego, związanych z jego odesłaniem. W przypadku gdy wymiana produktu będzie niemożliwa, sklep zwróci pieniądze na konto wskazane przez kupującego, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji. Zwrócone zostaną również koszty poniesione przez kupującego, związane z odesłaniem wadliwego produktu.



2016  © Katolicka księgarnia internetowa Przystanek Jezus - książki religijne i chrześcijańskie. Wszystkie prawa zastrzeżone

Loga i znaki towarowe są własnością ich poszczególnych właścicieli.


Projekt i wykonanie: marcinprojekt.com

Sklep internetowy Shoper.pl